شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.


تبليغات
سامانه ي پيامکي آز پي ان يو مقالات ISI
فروشگاه اينترنتي آز پي ان يو خريد شارژ آز پي ان يو

چگونه بدنی خوش فرم داشته باشیم؟ زمان کنونی: ۱۳-۹-۱۳۹۵، ۰۱:۵۱ :صبح
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: ice girl
آخرین ارسال: ice girl
پاسخ: 1
بازدید: 932

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 27 رأی - میانگین امتیازات: 3.3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه بدنی خوش فرم داشته باشیم؟

۲۷-۸-۱۳۹۱, ۰۷:۵۳ :عصر
ارسال: #1
چگونه بدنی خوش فرم داشته باشیم؟
چگونه باسنی خوش فرم داشته باشیم؟

حرکات شکل دهنده باسن

این روزها، صحبت از گردی و خوش ترکیبی است. و اگر این عضلات سفت تر هم باشند، کارهایی مثل کوه نوردی و بالا رفتن از پله ، جاذبه بیشتری خواهند داشت. حرکات زیر، بخوبی کلیه عضلات ناحیه باسن را شکل می دهند. هر یک از این تمرینات را یک تا سه ست، ۳ روز غیرمتوالی در هفته، انجام دهید تا ظرف حدودا یک ماه تفاوتی بزرگ را احساس کنید – و ببینید!




حرکت شماره یک :لانج همراه با کشیدن زانو


الف. پای چپ جلو، پای راست عقب، و دستها روی کپل بایستید. زانوی چپ را خم کنید و پایین بیایید تا ران چپ موازی زمین شود. در این حالت، پاشنه پای راست از زمین بلند می شود.
ب. درحالیکه به پای چپ فشار می آورید تا دوباره بایستید، زانوی راست را به جلو و تا حد موازی شدن ران با زمین بالا بکشید. کمی مکث کنید، سپس به آرامی پای راست را به عقب برگردانید و تکرار بعدی را شروع نمایید. با هر پا، ۱۲ تا ۱۵ تکرار انجام دهید.
نکته
با تمرکز، فشار هر یک از این حرکات را در هر دو پایتان حس کنید. پای ثابت، با تحمل وزن و حفظ تعادل، و پای متحرک با فشار بر عضلات کپل و باسن، حداکثر فعالیت را انجام می دهند.
حرکت شماره دو : پرس اسکوات
الف. صاف بایستید و دستهایتان را بنرمی روی یک صندلی تکیه دهید. زانوی راست را خم کنید و پای عقب را تا جایی بلند کنید که ساقش موازی زمین شود.
ب. زانوی چپ و باسن را مثل هنگام نشستن روی صندلی خم کنید. (زانوی چپ از پنجه جلوتر نرود.) حین پایین رفتن، عضلات سمت راست باسن را منقبض نمایید و پای راست را به عقب فشار دهید. با فشار بر پای چپ دوباره بایستید و پای راست را به حالت اول برگردانید. با هر پا، ۱۲ تا ۱۵ تکرار انجام دهید.

حرکت شماره سه تاب
صاف بایستید و دستهایتان را بنرمی روی یک صندلی تکیه دهید. وزنتان را روی پای راست بیندازید. داخل پای چپتان را طوری پشت پاشنه پای راست بگذارید که پنجه پای چپ رو به بیرون قرار بگیرد. با انقباض عضله سمت چپ باسن، پای چپ را تا ۴۵ درجه زاویه و حدود ۶ تا ۱۰ اینچ (۱۵ تا ۲۵ سانتیمتر) فاصله از زمین بلند کنید . به آرامی به حالت اول برگردید. با هر پا، ۱۲ تا ۱۵ تکرار انجام دهید.
منبع:بانوی پارسی
رسيديم به جايى که بايد همه چيز را از نو معنى کنيم از نو بفهميم..اما سعى کنيم اين بار عمل کنيم..
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط سامانی ، Administrator ، Ahmad
ارسال پاسخ 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  8 تکه لباسی که هر خانم باید داشته باشد sinderela 0 500 ۲۶-۷-۱۳۹۱ ۰۹:۲۷ :صبح
آخرین ارسال: sinderela

کسانی که از این موضوع بازدید کرده اند . . . ( آز پی ان یو )
7 کاربر زیر موضوع را خوانده اند:
ف.فرجی (۲۲-۵-۱۳۹۲, ۰۸:۲۱ :عصر)، h_v1988 (۲۱-۱۰-۱۳۹۳, ۰۸:۲۸ :عصر)، sbanaee (۲۶-۴-۱۳۹۲, ۱۱:۴۱ :صبح)، lura (۲۵-۴-۱۳۹۲, ۰۳:۴۶ :عصر)، s - is (۱۶-۶-۱۳۹۲, ۱۰:۳۱ :عصر)، مرضی (۲۴-۸-۱۳۹۲, ۱۲:۳۲ :عصر)، javad067 (۲۸-۱۰-۱۳۹۲, ۰۹:۲۳ :صبح)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان


آپلودسنتر آز پي ان يو تالار گفتمان آز پي ان يو
تبلیغات نیازمندی های استان چهارمحال و بختیاری